Procedura reklamacyjna
Dane kontaktowe do reklamacji
- Adres do reklamacji:
MPLCo
ul. Kościelna 6
87-213 Ryńsk - Adres e-mail: sklep@givethegift.eu
- Telefon: 605-988-906 (w godz. 10–16)
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad
Sprzedawca niniejszym oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych.
Tryb reklamacji
- W wypadku, gdy towar ma wadę, konsument może żądać:
- obniżenia ceny,
- odstąpienia od umowy sprzedaży,
- wymiany towaru na pozbawiony wad,
- naprawy towaru.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi.
- Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego powyżej.
- Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt.
- Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dni.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów
Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz informacje o istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.