Telefon: +48 605 988 906

Obsługa klienta czynna od 9:00 – 17:00

Napisz do nas:  office@mplconsulting.pl

Procedura reklamacyjna

Dane kontaktowe do reklamacji

  • Adres do reklamacji:
    MPLCo
    ul. Kościelna 6
    87-213 Ryńsk
  • Adres e-mail: sklep@givethegift.eu
  • Telefon: 605-988-906 (w godz. 10–16)

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad

Sprzedawca niniejszym oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych.


Tryb reklamacji

  1. W wypadku, gdy towar ma wadę, konsument może żądać:
    • obniżenia ceny,
    • odstąpienia od umowy sprzedaży,
    • wymiany towaru na pozbawiony wad,
    • naprawy towaru.
  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi.
    • Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego powyżej.
  3. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dni.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz informacje o istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.

Dostawa na terenie Europy

Uzależniona od wagi zamówienia

Łatwe zwroty i wymiana

Maksymalnie w ciągu 14 dni

Międzynarodowa gwarancja

Jeden system gwarancyjny

Bezpieczne płatności

PayU / MasterCard / Visa / BLIK